7. 12. 2022
Stahujeme z prodeje - Genuss Plus Kids Mini preclíky 75 g
2. 12. 2022
ROSSMANN přichází s novou brandovou kampaní Pečujeme s láskou
Síť drogerií ROSSMANN dále rozvíjí svou strategii založenou na péči a navazuje na kampaň z roku 2020 novým brandovým spotem. Ten je tentokrát vyprávěn více z pohledu maminky. Spot, který v produkci Creative Embassy natočila režisérská dvojice Mugshots, běží od 2. prosince 2022 v několika verzích na kanálech televize Nova, online i na sociálních sítích. Celá kampaň je doplněna i o nové klíčové vizuály. Za kreativou stojí stejně jako v předchozích letech agentura DDB.
23. 11. 2022
Drogerie ROSSMANN spolu se svými zákazníky věnovala další milion korun potřebným
Třetí letošní vlna charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ drogerie ROSSMANN je za námi. V rámci ní mohli zákazníci v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB opět přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů jednomu ze tří příběhů a pomoci rozdělit další milion korun potřebným. Spolku Babybox k záchraně nechtěných dětských životů poputuje 340 646 Kč, do Nadace prof. Vejvodského pomáhající studentům s praktickou slepotou věnovat se hudbě a dalším činnostem 265 617 Kč a do Společnosti pro ranou péči a podpoře Sebíka a dalších dětí s handicapem 393 737 Kč.
16. 11. 2022
Nová prodejna ROSSMANN v secesních prostorách budí obdiv
O tom, že nakupování drogistického zboží může mít i další rozměr, se nově mohou přesvědčit obyvatelé Brna. Dnes se zde v rámci historické budovy brněnského hlavního nádraží otevírá nová prodejna drogerie ROSSMANN, která je situována v secesním sálu, velmi atypickém, památkově chráněném prostoru s výškou stropů kolem 9 m a ozdobnými štuky na stěnách i stropu. Příchozí tak čeká nejen ta nejlepší zákaznická zkušenost, která je drogerii ROSSMANN vlastní, ale zároveň i neopakovatelná atmosféra jedinečného propojení historického prostoru a moderní prodejny. Třešničkou na dortu je pak i do 20. 11. 2022 probíhající speciální akční nabídka možnosti nákupu s 20% slevou.
26. 10. 2022
Drogerie ROSSMANN přerozdělí v rámci letošní třetí vlny charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ další 1 milion Kč potřebným
Drogerie ROSSMANN přichází koncem října s další vlnou svého charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ, který je součástí její dlouhodobé strategie. Zákazníci tak mohou od 26. 10. do 22. 11. 2022 v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB hlasovat a přidělit libovolný počet svých nevyčerpaných bodů jednomu ze tří příběhů, který je osloví nejvíce a proměnit je tak v dobrý skutek. Ve spolupráci se spolkem Babybox lze přispět k záchraně nechtěných dětských životů, s Nadací prof. Vejvodského pomoci studentům s praktickou slepotou věnovat se hudbě a dalším činnostem či se Společností pro ranou péči podpořit Sebíka i další dětí s handicapem.
25. 10. 2022
ROSSMANN přináší nejlepší nabídky a nejširší drogistický sortiment stále většímu počtu zákazníků
Společnost ROSSMANN i nadále upevňuje svou pozici na českém trhu. Od července do října 2022 otevřela v České republice dalších 5 zcela nových prodejen drogerie ROSSMANN a 5 poboček prošlo modernizací. Nově tak mohou v drogerii ROSSMANN nakoupit například obyvatelé Otrokovic, Kolína, Hostivice, Brna – Štýřic i pražských Malešic. Vedle nákupu v kamenných prodejnách umožňuje drogerie ROSSMANN také možnost nakoupit online prostřednictvím mobilní aplikace ROSSMANN CLUB.
22. 9. 2022
Drogerie ROSSMANN spustila pro členy ROSSMANN CLUBu nový věrnostní program se značkou Freixenet
Síť drogerií ROSSMANN slaví v letošním roce 50. výročí působení na evropském trhu. A protože je krásné slavit společně, připravila exkluzivně pro členy ROSSMANN CLUB speciální věrnostní program se značkou šumivých vín Freixenet. V rámci ní mohou věrní zákazníci za své nasbírané body v aplikaci ROSSMANN CLUB získat sekt nejznámějšího výrobce šumivých vín typu Cava ve Španělsku za pouhých 49,90 Kč. Akce začíná 14. 9. a trvá až do 6. 12. 2022, nebo do vyprodání zásob.
16. 9. 2022
Drogerie ROSSMANN přichází s e-shopem v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB
Síť drogerií ROSSMANN postupuje dál ve své strategii digitalizace nákupního procesu a svým zákazníkům zprostředkovává zcela novou nákupní zkušenost. Tou je online prodej v prostředí mobilní aplikace ROSSMANN CLUB, jenž je dostupná ve všech typech mobilních telefonů. Tuto zajímavou zákaznickou cestu připravil ROSSMANN ve spolupráci se softwarovou společností Etnetera.
12. 9. 2022
ROSSMANN spolu se svými zákazníky již posedmé pomohl k výsadbě zeleně po celé České republice. Letos je to dalších 424 vzrostlých stromů
Drogerie ROSSMANN společně s neziskovou organizací Sázíme stromy a se společností Henkel ČR a jejími divizemi Beauty Care i Laundry Care v rámci svého projektu „Vraťte stromům korunu“ opět přispěla k rozvoji zeleně ve městech po celé České republice. V rámci letošního ročníku byly získány finanční prostředky k výsadbě 424 vzrostlých stromů.