26. 10. 2020

ROSSMANN inspiruje ženy, které přišly o práci, a pomáhá jim posouvat se dál

ROSSMANN ve spolupráci s reklamní agenturou DDB přichází s novým unikátním projektem ROSSMANN ženám. Jeho cílem je poskytnout podporu ženám, které kvůli současné situaci přišly o práci.
21. 10. 2020

Procter & Gamble a ROSSMANN se společně angažují v ekologické edukaci a spouští projekt „Každý krok se počítá“

Většina z Čechů dodržuje základní pravidla pro udržitelný životní styl – třídíme odpad (Češi jsou na předních místech v Evropě, co se týká množství vytříděného odpadu), nevyhazujeme potraviny, ale pokud je to možné, tak kompostujeme, nosíme si vlastní nákupní tašku nebo sáčky na ovoce. Když však každý přidá ještě jeden nebo dva kroky ekologického chování navíc, ve výsledku to přinese obrovskou změnu pro životní prostředí a celou planetu. Svoji edukační kampaň, jak může každý svým přispět svým dílem, spouští 21. října výrobce spotřebního zboží Procter & Gamble ve spolupráci se sítěmi drogerií ROSSMANN.
20. 10. 2020

Ve druhém kole projektu KDE SRDCE POMÁHÁ věnoval ROSSMANN další milion korun

Zákazníci drogerie ROSSMANN měli opět možnost podat pomocnou ruku těm, kteří to potřebují. Díky oblíbenému charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ rozhodli, kam poputuje další milion korun. Nejvíce hlasů získal malý Vojta, který bojuje s nemocí motýlích křídel. Šek pro něj převzala Jitka Čvančarová, patronka organizace DEBRA ČR. Další finanční prostředky putovaly na výcvik asistenčního pejska pro Nikolku a částečně pokryly náklady na automobil pro Mirka, který bojuje s vážnou nemocí. Nakupující hlasovali prostřednictvím nevyčerpaných bodů ve věrnostním programu ROSSMANN CLUB. Druhé kolo probíhalo od 26. srpna do 22. září 2020.
9. 9. 2020

Krása je zářit každý den. ROSSMANN spouští nový věrnostní program se značkou šperků BLISS

Drogerie ROSSMANN odměňuje své věrné zákazníky. Tentokrát se spojila s prémiovou značkou italských šperků, které budou moci zákazníci získat za výhodné ceny celý nadcházející podzim. Za nasbírané body z nákupu tak mohou vybírat z nabídky elegantních náhrdelníků, náramků a přívěsků či se odměnit stylovou šperkovnicí. Věrnostní program trvá od 9. 9. do 24. 12. 2020 ve všech prodejnách drogerie ROSSMANN.
2. 9. 2020

Je krásné pečovat o sebe s láskou. ROSSMANN uvádí nový reklamní spot

Síť drogerií ROSSMANN představuje nový reklamní spot, který vychází z celkové komunikační strategie značky se zaměřením na krásnější život. Společně strávené chvíle doma nás všechny vždy vedou ještě k většímu uvědomění si, jak důležité jsou mezilidské vztahy a rodina. A právě toto téma bylo stěžejní při tvorbě nové kampaně. ROSSMANN se v ní prezentuje jako starostlivý partner, který je součástí každodenní péče o zevnějšek i domov díky širokému sortimentu nabízených produktů. Cílovou skupinou jsou ženy.  
31. 8. 2020

ROSSMANN a Henkel opět přispějí k podpoře zeleně ve městech. Vysadí 354 stromů po celé ČR

Zvyšování úrovně životního prostředí je pro společnosti ROSSMANN a Henkel ČR divizi Beauty Care významným aspektem, proto ani v letošním roce neváhaly a opět spojily své síly v kampani „Vraťte stromům korunu“, která dlouhodobě přispívá k rozvoji zeleně v okolí, ve kterém žijeme. Zapojit se mohli také zákazníci, díky kterým byly získány finanční prostředky na vysazení 354 stromů.  
17. 8. 2020

ROSSMANN předal jeden milion korun, který zákazníci společně rozdělili v projektu KDE SRDCE POMÁHÁ

Pomoc tam, kde je potřeba – to je cíl nového charitativního projektu sítě drogerií ROSSMANN s názvem KDE SRDCE POMÁHÁ. V rámci jeho první vlny, která proběhla na jaře letošního roku, zákazníci společně přerozdělili jeden milion korun. Svými nevyčerpanými body ve věrnostním programu ROSSMANN CLUB přispěli na drogistické zboží pro lidi v nouzi, pomoc seniorům a sportovní protézy pro nadějného 14letého parahokejistu Filipa. Druhé kolo projektu bude probíhat od 26. srpna a podpoří děti s vážnými zdravotními problémy.
13. 7. 2020

ROSSMANN zavádí jako první v segmentu drogistů samoobslužné pokladny

Rychlé odbavení zákazníků na prodejně a vylepšení nákupního zážitku. To přináší nově zavedené samoobslužné pokladny, které spustila drogerie ROSSMANN od července 2020 na dvou vlajkových prodejnách v Praze. Zákazníci přitom mohou využít všechny výhody ROSSMANN CLUBu jako u běžných pokladen.
7. 7. 2020

ROSSMANN a Henkel opět vysadí stromy po celé ČR. Pomoci jim můžete i vy

Je to již 5 let, co se síť drogerií ROSSMANN spojila se společností Henkel ČR, aby společně podpořily výsadbu zeleně po celé České republice. Díky projektu Vraťte stromům korunu doposud vysadily již přes 1 300 stromů v okolí prodejen ROSSMANN. I do dalšího ročníku kampaně se mohou zapojit samotní zákazníci – jejich peníze za zakoupené výrobky Henkel a Schwarzkopf poputují na podporu neziskové organizace Sázíme stromy.