Koncept společnosti ROSSMANN – A život je krásnější – v sobě ukrývá krásu a péči v každodenních okamžicích a v tomto duchu se nese i nově připravovaná kampaň.
„Značka ROSSMANN je dlouhodobě vnímána zejména ve spojení s výhodnými cenovými nabídkami, které u nás zákazníci naleznou. Nastartovali jsme výhody po ruce s naší mobilní aplikací ROSSMANN CLUB, kde již máme statisíce věrných zákazníků. Naším cílem je vytvoření emočního spojení s naší značkou. Zaměřili jsme se na rodinu a věříme, že se s příběhem dokážou identifikovat všechny ženy (matky, dcery, sestry), protože o nich ten příběh je. Zákazníkům nabízíme široký sortiment produktů, díky kterým mohou s láskou pečovat o sebe i své blízké, a přesně to chceme v kampani zdůraznit,“ přibližuje vedoucí marketingového oddělení Marcela Syrovátková.
Nový reklamní spot můžete zhlédnout zde: https://www.youtube.com/watch?v=FyHgQJscvQA
Kampaň vytvořila agentura DDB ve spolupráci s Boogie films a režisérem Jurajem Janišem. Hlavním fotografem kampaně je Miro Minarovych. Spot se bude objevovat na kanálech televize Prima, Nova a v dalších médiích včetně sociálních sítí od 2. září 2020.