24. 1. 2018
ROSSMANN zvýšil celosvětově tržby na rekordních 9 miliard euro
Síť drogerií parfumerií ROSSMANN pokračuje v pozitivním trendu růstu. Uplynulý rok 2017 koncern úspěšně zakončil obratem ve výši devět miliard euro a zaznamenal tak celkový nárůst zisku o 6,8 procent. V letošním roce plánuje německý drogistický řetězec otevřít na 230 nových poboček a počítá s investicemi ve výši až 210 milionů euro.
24. 1. 2018
ROSSMANN změnil své logo, startuje věrnostní kampaň LIORA a přichází s novým magazínem ROSSMANN Life
Síť drogerií ROSSMANN spustila unikátní věrnostní program, díky kterému si mohou zákazníci až do poloviny dubna pořídit exkluzivní šperky LIORA za výjimečné ceny. Tato věrnostní akce je zároveň elegantním doplněním nového konceptu ROSSMANN. A život je krásnější, jímž chce ROSSMANN více působit na emoce zákazníků a přinášet jim nejen radost, ale i krásu a inspiraci. K tomu ROSSMANN přichystal pro své nakupující další novinku – sortiment i zajímavé tipy z oblasti krásy a zdraví nyní zákazníci naleznou na stránkách nového magazínu ROSSMANN Life.
20. 11. 2017
Drogerie ROSSMANN přispěly k rekordu v Národní potravinové sbírce
Zákazníci drogistického řetězce ROSSMANN opět ukázali, že jim není lhostejný osud lidí v tíživé životní situaci. Ve všech 132 prodejnách v Česku se v sobotu 11. listopadu zapojili do již pátého ročníku Národní potravinové sbírky a za pouhých 12 hodin darovali potřebným více než 1,2 tuny převážně drogistického zboží. Přispěli tak k novému rekordu, který sbírka letos vytvořila.
3. 11. 2017
Novým ředitelem nákupu ve společnosti ROSSMANN se stal Matúš Uhliarik
Síť drogerií parfumerií ROSSMANN má od 1. listopadu 2017 nového šéfa oddělení nákupu. Stal se jím pan Matúš Uhliarik, který bude mít ve společnosti ROSSMANN na starosti řízení oddělení nákupu.
23. 10. 2017
Prodejna ROSSMANN se v pražském OC Luka představila v novém kabátě
Drogerie parfumerie ROSSMANN nabídne zákazníkům v pražském Obchodním centru Luka pohodlnější nakupování a širší výběr zboží. Slavnostní otevření zmodernizované prodejny, která se za větší obchodní plochou přesunula o zhruba 100 metrů, proběhlo ve středu 18. října. Pro zákazníky byla u příležitosti zahájení provozu připravena řada výhod.
21. 9. 2017
ROSSMANN spouští vánoční kampaň s postavičkami DreamWorks
Síť drogerií parfumerií ROSSMANN připravila pro své zákazníky vánoční věrnostní kampaň. Ta tentokrát přinese oblíbené postavičky animovaných filmů z produkční dílny DreamWorks. Kampaň poběží od 18. září do 24. prosince 2017. Zákazníci mohou po dobu 14 týdnů za své nákupy v jakékoliv prodejně ROSSMANN sbírat body, díky kterým si budou moci za zvýhodněnou cenu pořídit hrnečky s plyšáky ze čtyř animovaných filmů – Shrek, Kung Fu Panda, Madagaskar a Jak vycvičit draka.
19. 9. 2017
ROSSMANN a Henkel vysadí 367 nových stromů
V neděli 10. září 2017 skončila kampaň „Vraťte stromům korunu“, která již podruhé dala zákazníkům ROSSMANN jedinečnou šanci přispět na výsadbu vzrostlých stromů a podpořit tak českou přírodu. Oproti loňskému roku se podařilo pokořit vytouženou hranici tří set a vybrat částku, která umožní zasadit 367 stromů. Projekt se opět konal ve spolupráci se společností Henkel divizí Beauty Care ČR.
18. 9. 2017
Společnost ROSSMANN daruje částku 5.118.426 korun ohroženým dětem
Praha, 19. září 2017 – V osmém ročníku charitativní kampaně Dejme úsměv dětem, která proběhla v týdnu od 11. do 15. září ve všech prodejnách ROSSMANN, bylo vybráno celkem 5.118.426 Kč. Od počátku kampaně se podařilo získat přes 46 miliónů korun na pomoc ohroženým dětem v celé České republice. Síť drogerií a parfumerií ROSSMANN daruje letošní výtěžek Nadaci Naše dítě, která finance přerozdělí na pomoc vybraným azylovým domům, dětem z Klokánků, na výcvik 3 asistenčních psů, na obnovu babyboxu a na individuální podporu sociálně slabých rodin s handicapovanými dětmi.
11. 9. 2017
Novou strategickou agenturou společnosti ROSSMANN se stala DDB a.s.
Síť drogerií parfumerií ROSSMANN provozující v České republice v současnosti 131 prodejen s více než 750 zaměstnanci má od 1. září 2017 novou strategickou agenturu. Tou se stala společnost DDB a.s., která vystřídala jejich dosavadní agenturu WINKLER & STENZEL s.r.o.