S koncepcí i grafickou podobou kampaně přišlo marketingové oddělení společnosti ROSSMANN na základě zakoupení licence na postavičky DreamWorks. Upozornění na kampaň poběží v televizích, rádiích, tisku i online prostoru a na veškerých POS materiálech.
„Novou věrnostní kampaní potěšíme opět především děti našich zákazníků, které budou mít z hrnečků a plyšáků svých oblíbených hrdinů určitě radost. Tímto krokem navazujeme na věrnostní kampaň z letošního léta, kdy jsme nabízeli plyšáky z filmů Disney PIXAR,“ uvádí marketingová vedoucí společnosti ROSSMANN Marcela Syrovátková.
Za každých 100 korun nákupu získají zákazníci jeden bod do sběratelské karty, kterou obdrží u pokladny. Při koupi speciálně označených výrobků dostanou další body navíc. Za nasbíraných 24 bodů získají vybraného plyšového hrdinu společně s hrnečkem pouze za cenu 49,90 Kč.
Drogerie parfumerie ROSSMANN
Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 600 prodejen a zaměstnává téměř 51 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 132 prodejen s více než 750 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.