21. září 2017
Síť drogerií parfumerií ROSSMANN připravila pro své zákazníky vánoční věrnostní kampaň. Ta tentokrát přinese oblíbené postavičky animovaných filmů z produkční dílny DreamWorks. Kampaň poběží od 18. září do 24. prosince 2017. Zákazníci mohou po dobu 14 týdnů za své nákupy v jakékoliv prodejně ROSSMANN sbírat body, díky kterým si budou moci za zvýhodněnou cenu pořídit hrnečky s plyšáky ze čtyř animovaných filmů – Shrek, Kung Fu Panda, Madagaskar a Jak vycvičit draka.

S koncepcí i grafickou podobou kampaně přišlo marketingové oddělení společnosti ROSSMANN na základě zakoupení licence na postavičky DreamWorks. Upozornění na kampaň poběží v televizích, rádiích, tisku i online prostoru a na veškerých POS materiálech.

„Novou věrnostní kampaní potěšíme opět především děti našich zákazníků, které budou mít z hrnečků a plyšáků svých oblíbených hrdinů určitě radost. Tímto krokem navazujeme na věrnostní kampaň z letošního léta, kdy jsme nabízeli plyšáky z filmů Disney PIXAR,“ uvádí marketingová vedoucí společnosti ROSSMANN Marcela Syrovátková.

Za každých 100 korun nákupu získají zákazníci jeden bod do sběratelské karty, kterou obdrží u pokladny. Při koupi speciálně označených výrobků dostanou další body navíc. Za nasbíraných 24 bodů získají vybraného plyšového hrdinu společně s hrnečkem pouze za cenu 49,90 Kč.

image_1848_FULL

 

Drogerie parfumerie ROSSMANN

Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 600 prodejen a zaměstnává téměř 51 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 132 prodejen s více než 750 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.