„Máme velkou radost, že můžeme v letošní podzimní kampani našim zákazníkům nabídnout právě šperky od prestižní italské značky Bliss, které v sobě snoubí eleganci, styl i smysl pro detail a díky nadčasovému designu rozzáří jakýkoli outfit. Věřím, že v nadcházejícím čase je ocení nejen ženy jako působivé doplňky, ale i muži, pro které mohou být inspirací v přicházejícím předvánočním období,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN. Nakupující mohou vybírat z široké palety krásných doplňků od stylových náhrdelníků s minimalistickým designem, něžných náramků s hravými detaily až po přívěsky s motivem srdce, motýla či čtyřlístku. V kolekci je také jedinečná šperkovnice v bílém provedení, která se díky kompaktnímu designu skvěle hodí i na cesty.
Body může každý zákazník sbírat v podobě samolepek, nebo prostřednictvím virtuálních bodů v mobilní aplikaci v rámci věrnostního programu ROSSMANN CLUB. Za každých 100 korun nákupu obdrží zákazník jeden bod. Za 30 nasbíraných bodů zákazník získá možnost zakoupit si jednu z odměn BLISS již od 149,90 Kč, za 10 bodů pak od 299,90 Kč. V případě, že je zákazník členem věrnostního programu ROSSMANN CLUB, získává výhodnější slevu na jednu z odměn BLISS. Přehled všech produktů naleznete v letácích a na webových stránkách drogerie ROSSMANN. Akce trvá od 9. 9. do 24. 12. 2020.