Princip věrnostního programu je velmi jednoduchý. Zákazníci drogerie ROSSMANN v rámci svých nákupů v kamenných prodejnách stejně jako v e-shopu mohou sbírat v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB od 14. 9. do 6. 12. 2022 virtuální body, díky kterým získávají nárok na zakoupení jedinečných šumivých vin Freixenet za zvýhodněnou cenu. Za 30 nasbíraných bodů je možné zakoupit láhev Freixenet Cordon Negro Brut, Freixenet Carta Nevada Medium Dry či Freixenet Rosé Extra Dry za pouhých 49,90 Kč. (Akce je určena pouze pro zákazníky od 18 let věku).
„Jsem moc ráda, že tímto věrnostním programem můžeme svým způsobem společně s našimi věrnými zákazníky, členy ROSSMANN CLUBu oslavit naše 50. výročí na evropském trhu a zároveň jim i udělat radost hezkým dárkem. Věříme, že je letošní spolupráce s výrobcem šumivých vín Freixenet potěší, neboť jsou perfektním doplňkem ke každé oslavě, ať už narozenin, svátků, úspěchů nebo života jako takového,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.
Freixenet je nejslavnějším výrobcem šumivého vína typu Cava ve Španělsku a dosahuje stejného věhlasu jako největší výrobci v Champagne. S výrobou šumivých vín Cava přišel až v roce 1914 Pedro Ferrer Bosch – syn rodiny „La Freixenada“. A co je vlastně Cava? Jedná se o přírodní šumivé víno, které je vyráběno tradiční metodou kvašení v láhvi.
Tak na dalších 50 úspěšných let, drogerie ROSSMANN!
Tisková zpráva ke stažení
Freixenet_klíčový vizuál ke stažení