Společně strávené chvíle doma nás všechny vždy vedou ještě k většímu uvědomění si, jak důležité jsou mezilidské a rodinné vztahy. A právě toto téma bylo stěžejní při tvorbě nové kampaně. ROSSMANN. Aktuální spot se zaměřuje především na vztah starší dcery a její maminky a ukazuje, jak se představy o péči mohou v různých životních etapách rozcházet.
„Samozřejmě to jsou maminky, kdo zosobňují péči. A prodejny ROSSMANN se svými službami a produkty jim přináší vše potřebné, aby mohly o své rodiny pečovat s láskou,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, vedoucí oddělení marketingu společnosti ROSSMANN a dodává: „Je zřejmé, že emoce dodávají značce něco navíc a přibližují ji našim zákazníkům.“
„Hrdinky v naší reklamě trochu dospěly a s nimi i celý spot a jeho emoce. Od dětské hravosti se tak dostáváme blíž k tomu, jak skutečně vypadají vztahy matek s jejich dospívajícími dcerami,“ popisuje Amila Hrustic Batovanja, kreativní ředitelka DDB.
Odkaz na nový spot zde: https://youtu.be/Z1meCwta0-E
Vizitka kampaně:
Název kampaně: Pečujeme s láskou 2022
Klient: ROSSMANN
Produkce: Creative Embassy + Fame Factory
Kreaativní Agentura: DDB
Head of marketing: Marcela Syrovátková
Specialista marketingu: Alžběta Adamová
Digital marketing specialist: Tomáš Javůrek
Business director: Rostislav Novák
Project executive: Martin Tesař
Chief creative officer: Dora Pružincová
Creative director: Amila Hrustic Batovanja
Senior copywriter: Ondřej Zvolský
Art director: Francisca Plaza
Agenturní produkce: Ondřej Martinec
Sound design: Ondřej Dvořák
Produkce: Vašek Sládek
Režie: Mugshots
Fotografie: Pavel Hejný
Tisková zpráva ke stažení
Klíčový vizuál 01 ke stažení
Klíčový vizuál 02 ke stažení