28. 6. 2018
ROSSMANN se v novém věrnostním programu spojil s legendární italskou značkou cestovních tašek Bric’s
Síť drogerií ROSSMANN spustila novou věrnostní kampaň se slavnou italskou značkou cestovních zavazadel Bric’s. Za nákup v prodejnách ROSSMANN po celé České republice mohou nyní zákazníci pořídit exkluzivní tašky za výjimečné ceny. Kampaň potrvá do 14. srpna 2018.
9. 5. 2018
ROSSMANN letos modernizuje desítky svých prodejen
Síť drogerií ROSSMANN letos pokračuje v modernizaci svých stávajících prodejen. Během dubna se pro zákazníky znovu otevřela zrekonstruovaná prodejna na Černém Mostě v Praze. Následovaly pobočky v Brně, Českých Budějovicích a v Havlíčkově Brodě. Tento rok plánuje drogistická síť ROSSMANN otevřít 25 zrenovovaných obchodů.
2. 3. 2018
ROSSMANN se v novém televizním spotu zaměřuje na krásu ve všech podobách
Drogistická síť ROSSMANN uvádí nový televizní spot „A život je krásnější“, který poběží celý březen na hlavních komerčních televizních stanicích. ROSSMANN tímto navazuje na celkovou proměnu tváře společnosti. Na začátku roku představil nový komunikační koncept ROSSMANN. A život je krásnější, jímž chce více působit na emoce zákazníků. K tomu začal vydávat i zákaznický magazín ROSSMANN Life, v němž přináší zajímavé tipy z oblasti krásy a zdraví.
1. 2. 2018
ROSSMANN získal prestižní ocenění v Diamantové lize kvality
Drogistická síť ROSSMANN získala prestižní ocenění v soutěži Diamantová liga kvality 2017, kterou už druhým rokem pořádá Svaz obchodu a cestovního ruchu a Ministerstvo průmyslu a obchodu. V klání uspělo všech pět prodejen, které společnost do soutěže nominovala. Nejúspěšnější byly pobočky v pražském Florentinu a v Opavě (OC Breda & Weinstein), které navíc obdržely Zvláštní cenu prezidentky Svazu obchodu.
24. 1. 2018
ROSSMANN zvýšil celosvětově tržby na rekordních 9 miliard euro
Síť drogerií parfumerií ROSSMANN pokračuje v pozitivním trendu růstu. Uplynulý rok 2017 koncern úspěšně zakončil obratem ve výši devět miliard euro a zaznamenal tak celkový nárůst zisku o 6,8 procent. V letošním roce plánuje německý drogistický řetězec otevřít na 230 nových poboček a počítá s investicemi ve výši až 210 milionů euro.
24. 1. 2018
ROSSMANN změnil své logo, startuje věrnostní kampaň LIORA a přichází s novým magazínem ROSSMANN Life
Síť drogerií ROSSMANN spustila unikátní věrnostní program, díky kterému si mohou zákazníci až do poloviny dubna pořídit exkluzivní šperky LIORA za výjimečné ceny. Tato věrnostní akce je zároveň elegantním doplněním nového konceptu ROSSMANN. A život je krásnější, jímž chce ROSSMANN více působit na emoce zákazníků a přinášet jim nejen radost, ale i krásu a inspiraci. K tomu ROSSMANN přichystal pro své nakupující další novinku – sortiment i zajímavé tipy z oblasti krásy a zdraví nyní zákazníci naleznou na stránkách nového magazínu ROSSMANN Life.
20. 11. 2017
Drogerie ROSSMANN přispěly k rekordu v Národní potravinové sbírce
Zákazníci drogistického řetězce ROSSMANN opět ukázali, že jim není lhostejný osud lidí v tíživé životní situaci. Ve všech 132 prodejnách v Česku se v sobotu 11. listopadu zapojili do již pátého ročníku Národní potravinové sbírky a za pouhých 12 hodin darovali potřebným více než 1,2 tuny převážně drogistického zboží. Přispěli tak k novému rekordu, který sbírka letos vytvořila.
3. 11. 2017
Novým ředitelem nákupu ve společnosti ROSSMANN se stal Matúš Uhliarik
Síť drogerií parfumerií ROSSMANN má od 1. listopadu 2017 nového šéfa oddělení nákupu. Stal se jím pan Matúš Uhliarik, který bude mít ve společnosti ROSSMANN na starosti řízení oddělení nákupu.
23. 10. 2017
Prodejna ROSSMANN se v pražském OC Luka představila v novém kabátě
Drogerie parfumerie ROSSMANN nabídne zákazníkům v pražském Obchodním centru Luka pohodlnější nakupování a širší výběr zboží. Slavnostní otevření zmodernizované prodejny, která se za větší obchodní plochou přesunula o zhruba 100 metrů, proběhlo ve středu 18. října. Pro zákazníky byla u příležitosti zahájení provozu připravena řada výhod.