Desítky prodejen drogistické sítě ROSSMANN projdou během letošního roku zásadní proměnou. Nově navržený obchodní koncept bude tak více odpovídat potřebám zákazníků i personálu. „Chtěli jsme pro naše zákazníky vytvořit komfortnější nákupní prostředí, a to se nám dle prvotních ohlasů podařilo“, říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN, „nakupující se mohou těšit na nové řešení vstupní zóny, modernější LED osvícení, vylepšené pokladny či nový způsob prezentace dekorativní kosmetiky.“ Při rekonstrukci byl kladen velký důraz především na snadnou orientaci v prodejně. Zákazníci lehce naleznou zboží, které hledají, díky inteligentnímu řešení prostor s přehlednou sortimentní navigací. Na slevy a akční nabídky upozorňují nová akční čela. Celý proces nákupu je tak intuitivnější a pro zákazníky příjemnější. Pro maminky s dětmi je nově na vybraných prodejnách k dispozici také dětský koutek ROSSMÁNEK.
ROSSMANN rozsáhlou modernizací svých prodejen navazuje na celkovou proměnu tváře společnosti. Na začátku roku představil nové logo a slogan ROSSMANN. A život je krásnější. Zároveň začal vydávat zákaznický časopis a spustil televizní spot, v němž více působí na emoce zákazníků a představuje krásu ve všech podobách.
Drogerie parfumerie ROSSMANN
Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 770 prodejen a zaměstnává téměř 54 500 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 131 prodejen s více než 750 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.