Nová věrnostní kampaň vychází vstříc všem, kteří mají rádi stylové doplňky, a pro zákazníky přichystala prémiové produkty značky Bric’s za symbolické ceny. Za každých 100 korun nákupu získá zákazník jeden bod, při nasbírání 20 bodů si může nakupující vybrat tašku Bric’s za cenu již od 40 korun. Za 10 nalepených bodů pořídí zákazník tašku Bric’s dle vlastního výběru od 200 korun. Pokud navíc nakoupí speciálně označené výrobky, obdrží extra body. Kampaň potrvá až do 14. srpna 2018, výrobky bude možné získat ještě dva týdny po jejím skončení, tedy do 28. srpna 2018, nebo do dřívějšího vyprodání zásob.
Bric’s je již od roku 1952 uznávaným italským výrobcem elegantních tašek a kufrů. Prémiovou kvalitu produktů dokládá i jejich obliba známými holywoodskými hvězdami a celebritami po celém světě. Zákazníci prodejen ROSSMANN mohou vybírat z pěti různých typů tašek od toaletních taštiček, elegantních kabelek přes rameno, až po praktické kufry, které díky svým rozměrům mohou využít i jako příruční palubní zavazadlo u většiny leteckých společností.
Drogistická síť ROSSMANN na začátku letošního roku představila nové logo a slogan ROSSMANN.
A život je krásnější. Zároveň začala vydávat zákaznický časopis ROSSMANN Life a pokračuje v rozsáhlé modernizaci svých prodejen. Tento rok se nové tváře dočká na 25 poboček ROSSMANN po celé České republice.
Drogerie parfumerie ROSSMANN
Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 770 prodejen a zaměstnává téměř 54 500 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 131 prodejen s více než 800 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.