26. 2. 2020

Užijte si rodinný piknik s dózami a termotaškami GUZZINI díky nové věrnostní kampani ROSSMANN

Drogerie ROSSMANN připravila pro své zákazníky novou věrnostní kampaň s potravinovými dózami a termotaškami prémiové značky GUZZINI, které jsou praktické nejen do kanceláře, ale i na výlet s rodinou. Za nasbírané body je možné vybrat si kvalitní a 100% recyklovatelné dózy, nebo jednu ze čtyř snadno přenosných termotašek se slevou až 85 %. Tato jedinečná akce trvá od 26. února do 16. června 2020.
3. 1. 2020

Tržby koncernu ROSSMANN poprvé přesáhly 10 miliard euro

20. 12. 2019

POZOR na podvodné SMS zprávy

19. 12. 2019

Dočasná nedostupnost výrobku Ideenwelt, svítící náramky

18. 12. 2019

Stahujeme z prodeje

12. 12. 2019

Oprava chybné ceny v e-mailu

3. 12. 2019

ROSSMANN otevírá novou prodejnu v OC Arkády Pankrác

Drogerie ROSSMANN otevírá 4. prosince 2019 zbrusu novou pobočku v pražském obchodním centru Arkády Pankrác. Zákazníci se mohou těšit na novou prodejnu, jejíž vzhled odpovídá celkové změně tváře společnosti. Moderní interiér je koncipován dle inteligentní sortimentní navigace tak, aby byl nákupní zážitek co nejpříjemnější. Až do druhé adventní neděle 8. prosince 2019 platí v nové prodejně exkluzivní akce 50 % na celý sortiment dekorativní kosmetiky a parfémů.  
27. 11. 2019

ROSSMANN v rámci sbírky potravin a drogerie daroval více než 1,2 tuny zboží pro potřebné

Drogerie ROSSMANN se čtvrtou listopadovou sobotu opět zapojila do celorepublikové Sbírky potravin. Zákazníci ve všech pobočkách ROSSMANN v České republice měli možnost již počtvrté nakoupit zboží a následně ho věnovat lidem v tíživé finanční situaci prostřednictvím potravinových bank. Díky nakupujícím v prodejnách ROSSMANN se sbírka rozrostla o dalších 1,2 tuny zboží.
26. 11. 2019

Drogerie ROSSMANN slaví úspěch! V rámci soutěže Diamantové ligy kvality 2019 proměnila své nominace rovnou šestkrát

Společnost ROSSMANN se již potřetí zúčastnila soutěže Diamantové ligy kvality. Porota vedená odborníky Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky ocenila všech šest nominovaných prodejen. V soutěži byly hodnoceny např. kvalita obsluhy zákazníků, pracovní prostředí nebo inovativní přístup jednotlivých firem.