„Jsem Rossi, virtuální poradkyně drogerie ROSSMANN. Jsem tu pro vás 24/7 a ráda vám poradím s nákupem.“ Tímto pozdravem začíná Rossi komunikaci se zákazníky v aplikaci ROSSMANN CLUB. Rossi zná do posledního detailu kompletní sortiment produktů, který síť drogerií ROSSMANN nabízí. Dokáže tak snadno a rychle poradit s jejich výběrem, odpoví na otázky týkající se osobní hygieny, péče o pleť, úklidu domácnosti nebo třeba i potřeb těch nejmenších. K dispozici je nonstop a její velkou výhodou je to, že ji zákazníci mohou mít neustále s sebou. Usnadní jim nákup jak v e-shopu z pohodlí domova, tak i na prodejně, když si nebudou jistí, zda například vybrali ten správný vánoční dárek.
„Rossi je náš pilotní projekt. V současné době umí kdykoliv a kdekoliv poradit s výběrem produktů, které nejvíce odpovídají přáním a potřebám našich zákazníků. Na základě jejich zpětné vazby však neustále pracujeme na dalších inovacích, takže do budoucna určitě dojde k rozšíření možností, které bude Rossi schopna nabídnout, ať už půjde o informace o otevíracích dobách prodejen, dostupnosti produktů nebo například o věrnostním klubu Rossmánek,“ uvádí Marcela Syrovátková, marketingová ředitelka ROSSMANN.
ROSSMANN již využívá umělou inteligenci v newsletteru k doporučování produktů v akci na základě historie nákupů zákazníků, nicméně virtuální poradkyně Rossi posouvá úroveň personalizace a inovací drogerie ROSMANN zase o kousek výš. Díky zavedení této funkce přímo v zákaznické aplikaci může ROSSMANN nabídnout svým zákazníkům rychlejší a efektivnější služby přímo na míru. Rossi navíc odráží snahu vyhovět potřebám zákazníků, u nichž je při nakupování patrná rostoucí preference využívání digitální komunikace bez přímého kontaktu s prodejcem. To jde ruku v ruce s cílem společnosti stát se zákaznickou volbou číslo jedna v segmentu drogerií, jelikož v tomto ohledu zatím v Česku nemá konkurenci.
„Virtuální poradkyně Rossi ukazuje, jak inovativní a moderní je český ROSSMANN. Jsme první na trhu, kdo dokázal propojit AI technologie s konkrétní produktovou nabídkou, a předčili jsme tak i společnosti poskytující své služby či produkty výhradně v online světě. Věřím, že tuto službu dále budeme zdokonalovat a stane se u našich zákazníků oblíbenou vychytávkou,“ říká Vít Podešva, jednatel společnosti ROSSMANN ČR.
Projekt virtuální poradkyně Rossi vznikl ve spolupráci se společností Etnetera Group.
Tisková zpráva ke stažení
Rossi_virtuální poradkyně_klíčový vizuál ke stažení