Síť drogerií ROSSMANN opět odměňuje své zákazníky díky nové věrnostní kampani, která navazuje na hlavní myšlenku obchodního konceptu společnosti ROSSMANN. A život je krásnější a chce každé ženě či dívce dopřát tu nejlepší péči. Zákazníci si tak budou moci vybrat z různých kosmetických taštiček, díky kterým budou mít ve svých zkrášlovacích prostředcích jednou pro vždy pořádek a přehled. V nabídce je pět druhů taštiček – pro mladé dívky a pro dospělé ženy. „Věrnostní kampaně jsou u zákazníků dlouhodobě velmi oblíbené, připravili jsme proto novou kampaň, která exkluzivně přináší elegantní a praktické kosmetické taštičky, které udělají radost nejedné ženě. Za nasbírané body je tak možné pořídit si tyto výrobky již od 49,90 Kč s využitím 40 bodů,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.
Body může každý zákazník sbírat prostřednictvím mobilní aplikace v rámci oblíbeného věrnostního programu ROSSMANN CLUB. Za každých 100 korun nákupu obdrží zákazník jeden bod. Zákazník získá za 40 nasbíraných virtuálních bodů možnost zakoupit jednu z odměn dle vlastního výběru se slevou, a to za 49,90 Kč, a za 20 nasbíraných virtuálních bodů získá možnost zakoupit jednu z odměn dle vlastního výběru se slevou, a to za 149,90 Kč. Přehled produktů naleznete v letácích a na webových stránkách drogerie ROSSMANN. Akce trvá od 3. února do 25. května 2021. Přijďte nakoupit do prodejen ROSSMANN a odneste si dárek v podobě praktické a elegantní kosmetické taštičky.
Tisková zpráva ke stažení
Vizuál kampaně ke stažení