„Naše společnost se angažuje v prospěšných aktivitách dlouhodobě. Společně jsme se nyní rozhodli, že uzrál čas na to, abychom naši činnost posunuli dále. Vše, co děláme, děláme srdcem – vždy s ohledem na společnost a prostředí, ve kterém žijeme. V rámci charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ tak budeme pravidelně pomáhat nejen dětem, ale i těm, kteří se ocitli v sociální nebo materiální nouzi, ať už se jedná o rodiče samoživitele, seniory či handicapované,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.
Pomoci tam, kde je to potřeba, může kdokoliv. Jak? Každý zákazník bude moci přispět svými nevyužitými body z věrnostního programu ROSSMANN CLUB na příběh, který ho osloví nejvíce. Nakupující tak sami ovlivní, kolik a kam poputuje finančních prostředků. První vlna charitativního projektu se zaměřuje na aktuální problémy ve společnosti v souvislosti s pandemií Covid-19.
- Drogistické zboží pro lidi v nouzi
Jarní Sbírka potravin 2020, do které se ROSSMANN každoročně zapojuje, se sice z důvodu nouzového stavu nekoná, potřeba drogerie a potravin však narůstá a pomoc je tudíž více než potřebná. Ve spolupráci s Českou federací potravinových bank můžete podpořit pořízení drogistických produktů pro lidi v nouzi.
- Pomoc seniorům
Zákazníci mohou rovněž pomoci seniorům, jedné z nejohroženějších skupin obyvatel současnosti. Svými hlasy podpoří Centrum Elpida, které se soustředí nejen na vzdělání a odbornou psychosociální pomoc, ale zajišťuje také bezplatnou telefonickou linku, která seniorům ulehčuje orientaci v krizové situaci a obstarává osobní dobrovolnickou pomoc.
- Sportovní protézy pro Fílu
Ve spolupráci s Nadačním fondem KlaPeto lze podpořit cestu za dětským snem. Filip je čtrnáctiletý nadšený parahokejista, kterému museli lékaři v dětství amputovat obě nohy pod kolenem. Jeho velkým snem je být profesionálním sportovcem. K tomu však potřebuje sportovní protézy, jejichž pořízení stojí cca 250 000 Kč a nehradí je pojišťovna.
První vlna hlasování probíhá od 15. dubna a potrvá do 15. června 2020. Projekt je součástí dlouhodobé strategie, která propojuje charitativní činnost s dalšími aktivitami společnosti a je napojena na celkovou komunikaci značky ROSSMANN. A život je krásnější. Více informací o charitativním projektu můžete najít na webu www.rossmann.cz a na sociálních sítích ROSSMANN Česká republika.