ROSSMANN slaví 25 let na trhu a při této příležitosti odměňuje své zákazníky. Na podzim se mohou těšit na nový věrnostní program se stylovou kolekcí měkkých pomocníků, s nimiž se každý pobyt v koupelně stane malým rituálem. V kampani mohou získat hravou dětskou osušku, koupelnovou osušku, ručník na ruce a stylový župan. „O naše věrnostní programy je tradičně ze strany zákazníků velký zájem. Proto jsme se spojili s módní značkou Naf Naf a přichystali pro nakupující exkluzivní kampaň, v níž získají prémiové ručníky a župany pro celou rodinu ve třech barevných kombinacích (béžové, růžové a šedé) s jedinečnou slevou. Novinkou je, že vedle klasického sbírání bodů formou nálepek na hrací kartu, je nyní k dispozici i naše aplikace ROSSMANN CLUB, v níž lze jednoduše sbírat virtuální body prostřednictvím mobilu,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení ROSSMANN.
V kampani obdrží zákazník za každých 100 korun nákupu jeden bod. Dle nasbíraného počtu bodů pak získá slevu na výběrové produkty se slevou až 91 %. Nově jsou tři úrovně – 25 bodů, 10 bodů a 5 bodů, od nichž se odvíjí konečná výše slevy. Přehled produktů najdete v letácích a na stránkách drogerie ROSSMANN.
Akce potrvá od 11. září až do 24. prosince 2019. Přijďte s námi slavit a odneste si dárek v podobě stylového doplňku!