„Jsme nadšeni nadprůměrným zájmem, který zákazníci o věrnostní program projevili. Věřím, že je to především díky uživatelsky příjemnému prostředí, v němž se zákazník rychle zorientuje ve výběru výhodných slev a nabídek, které ROSSMANN CLUB nabízí. Díky tomu ji naši zákazníci sdílejí se svými známými a přirozeně se tak dostává mezi širokou veřejnost, z čehož máme velkou radost,“ uvádí Marcela Syrovátková, vedoucí marketingu společnosti ROSSMANN.
Drogerie ROSSMANN věrnostní program v nové aplikaci spustila 24. dubna 2019. Zákazníci se díky tomu během chvilky dostanou ke slevovým kuponům, akčním cenám či k tematickým a inspirativním článkům na jednom místě. Ve věrnostním programu ROSSMANN CLUB získávají zákazníci při každém nákupu body a mohou je potom kdykoliv směnit za 15% slevové kupony. Například měsíc červen ROSSMANN CLUB zahájí slevou měsíce na všechny dostupné sprchové gely platnou od 4. 6. 2019. Každý nově registrovaný navíc obdrží na první nákup 20% slevu a spolu s ní i přístup ke slevám měsíce či zvýhodněným cenám stávajícího programu Rossmánek. Ten bude platný do konce července 2019 a následně se sloučí s aplikací ROSSMANN CLUB.
25 let společnosti ROSSMANN na českém trhu
Aplikaci vyvinula společnost Etnetera a. s. ve spolupráci s dalšími firmami z podnikatelské rodiny – Etnetera Motion a Etnetera Activate. Při vývoji se soustředily především na moderní a čistý design a uživatelsky přívětivé prostředí. Přechod na virtuální věrnostní program souvisí také s oslavami 25. výročí drogerie ROSSMANN na českém trhu, v rámci kterých přináší společnost svým zákazníkům ještě větší množství akcí a slev než kdy jindy. V minulém roce představila síť prodejen nový obchodní koncept s názvem ROSSMANN. A život je krásnější, v jehož duchu i letos otevře na desítku nových prodejen a zároveň 30 poboček projde rozsáhlou rekonstrukcí.