v celkové hodnotě 5 168 725 Kč. Díky těmto prostředkům tak pojede v létě 250 dětí do Itálie.
Zákazníci měli i letos možnost přijít v termínu od 13. do 17. května 2019 do jakékoli prodejny ROSSMANN a nakoupit výrobky označené logem kampaně Dejme úsměv dětem. Celá částka z jejich nákupu (mimo DPH) teď poputuje na konto Nadace Naše dítě, která dále peníze přerozdělí tam, kde je to třeba. „Máme obrovskou radost z vybraného obnosu peněz. Moc bychom chtěli poděkovat zejména našim zákazníkům, kteří opět ukázali, že jim osudy druhých nejsou lhostejné,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti ROSSMANN.
Projekt letos cílí na děti ohrožené chudobou, které si kvůli nedostatku financí nemohou dovolenou dopřát. Poprvé tak moře spatří děti z dětských domovů ze sociálně vyloučených lokalit ČR, děti s matkami z azylových domů, děti, které žijí se single rodiči na hranici ekonomického minima, děti z pěstounských rodin nebo rodiny s vícerčaty, které bojují s náročnou péčí a obtížnou finanční situací. K moři pojedou také děti s tělesným a mentálním handicapem. Děti si užijí prázdniny resortu Villagio Bella Italia přímo na písečné pláži Jaderského moře, odjíždět se bude ve čtyřech týdenních turnusech v průběhu června ve spolupráci s cestovní kanceláří Čedok.
Celá kampaň byla slavnostně zahájena v pondělí 13. května v pražské prodejně ROSSMANN za účasti zástupců drogerie ROSSMANN a Nadace Naše dítě. Pozvání přijala také dlouholetá podporovatelka projektu –zpěvačka a moderátorka Heidi Janků.
Kampaň Dejme úsměv dětem je dlouhodobě zaměřena na pomoc znevýhodněným dětem v České republice. Za deset let společného působení bylo ve prospěch dětí přerozděleno více než 57 milionů korun.