na všech prodejnách.
ROSSMANN upouští od trendu plastových zákaznických karet, jejichž výroba je neekologická a zatěžuje peněženky zákazníků. Prostřednictvím vlastní interaktivní aplikace tak přichází s novým věrnostním programem a virtuální věrnostní kartou. „Nový věrnostní program ROSSMANN CLUB v mobilu zákazníkům přináší veškeré slevy a výhody přehledně na jednom místě, zároveň v ní zákazníci najdou i různé inspirativní články či přehlednou mapu všech prodejen,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, vedoucí marketingu společnosti ROSSMANN, „díky moderní a jednoduché aplikaci do chytrých telefonů budou mít zákazníci výhody vždy po ruce a veškeré novinky se ke členům klubu dostanou během chvilky,“ doplňuje Marcela Syrovátková.
ROSSMANN CLUB – proč být členem
Na uvítanou se zaregistrovaní zákazníci mohou těšit na 20% slevu na celý nákup a pokud se stihnou zaregistrovat do konce června i 5 bodů navíc. Součástí věrnostního programu je samozřejmě i sbírání bodů. Ty pak zákazníci mohou proměnit za 15% slevové kupony, které mohou využít na další nákup. Atraktivní bude pro členy ROSSMANN CLUBU sleva měsíce a další slevy na letákové produkty. Nová aplikace přináší změny i pro členy stávajícího programu Rossmánek. Ten se stává součástí ROSSMANN CLUBU a pro maminky s dětmi jsou připraveny nové exkluzivní slevy a výhody, které jsou součástí aplikace. Stávající Rossmánek bude platný do konce července 2019.
Při vývoji samotné aplikace byl kladen důraz na uživatelsky příjemné prostředí a moderní, čistý design. Ten zákazníkům umožní rychlou orientaci v jejích benefitech a slevách. Aplikaci vyvinula společnost Etnetera a je dostupná pro mobilní telefony s operačním systémem Android i iOS od 24. dubna.
25 let drogerie ROSSMANN v České republice
V letošním roce slaví společnost ROSSMANN 25 let na českém trhu. Svým zákazníkům kontinuálně nabízí nejširší drogistický sortiment v tuzemsku a každý den pro ně připravuje ty nejlepší nabídky. V minulém roce představila nový obchodní koncept s názvem ROSSMANN. A život je krásnější a stále rozšiřuje svou prodejní síť. Letos otevře na desítku nových prodejen, zároveň 30 poboček prochází rozsáhlou rekonstrukcí.