Hlavním mottem kampaně společnosti ROSSMANN zaměřené na vlasovou kosmetiku je „Objevte kouzlo zdravých vlasů“ s podtitulem „Krása na dosah“. Kampaň bude probíhat po dobu sedmi týdnů v období od 20. března do 7. května 2017 a za hlavní cíl si klade šířit osvětu v systematické a trvalé péči o vlasy. ROSSMANN se nechal inspirovat úspěšnou kampaní kolegů z mateřské společnosti v Německu, kterou upravil na míru českým zákaznicím a obohatil o vlastní projekty.
„Jde nám o to, představit nás jako profesionálního vlasového odborníka, který každé zákaznici pomůže dosáhnout zdravých vlasů. A to nejen produktovou nabídkou, ale rovněž odbornými radami a tipy. Smyslem je zákaznicím poskytnout nadstandardní péči, která povede k jejich spokojenosti,“ říká vedoucí marketingového oddělení společnosti ROSSMANN Marcela Syrovátková.
ROSSMANN v rámci kampaně připravil také speciální soutěž „PROMĚNA“, která poběží současně až do 7. května 2017 a celkem 18 výherkyním umožní strávit čas v péči odborníků. Hodnocení bude probíhat odbornou porotou ve složení Petra LovelyHair (blogerka a vlogerka), Jakub Ludvík (fotograf), Lucia Hrušková Gibodová (hlavní vizážistka French Look Makeup Academy), Renáta Jarošová (Relationship Manager Academy Lab Petra Měchurová) a Mili Kraus (módní návrhářka).
Drogerie parfumerie ROSSMANN
Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 600 prodejen a zaměstnává téměř 51 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 132 prodejen s více než 750 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.