Výběrového řízení na strategickou agenturu společnosti ROSSMANN se zúčastnilo celkem 7 agentur. Do třetího kola se probojovaly tři nejlepší, z nichž vyšla vítězně strategická a kreativní agentura DDB a.s. Agentura bude pro společnost ROSSMANN zajišťovat kompletní marketingový mix.
„Pro rozvoj společnosti je velmi důležité mít jasnou a dobře propracovanou brandovou strategii, a proto věříme, že díky nové agentuře DDB se nám podaří posílit značku ROSSMANN a sjednotit marketingovou komunikaci v rámci všech kanálů“ říká vedoucí marketingového oddělení Marcela Syrovátková.
Drogerie parfumerie ROSSMANN
Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v šesti evropských zemích více než 3 600 prodejen a zaměstnává téměř 51 000 pracovníků. V roce 1994 společnost ROSSMANN expandovala na český trh, kde v současnosti provozuje 132 prodejen s více než 750 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.