Síť drogerií ROSSMANN přichází po dvou letech s novým brandovým spotem z dlouhodobé kampaně Pečujeme s láskou. Ta je veřejnosti známá především díky slůvku „Mami!“, které je stěžejním motivem všech jejích spotů.
Opět se tak setkáváme s matkou a oběma dcerami, řešit se ale budou vztahy s novými členy rodiny. Mladší dcera totiž není z nového tatínka a brášky vůbec nadšená. „Nový spot do jisté míry zobrazuje každodenní realitu dnešních tzv. patchworkových rodin, kdy si nový rodič hledá cestu k dětem svého partnera či partnerky. Tato situace nemusí být pro žádnou stranu jednoduchá, ale my se snažíme ukázat, že díky vzájemnému respektu je možné tyto nesnadné začátky překonat,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, vedoucí oddělení marketingu společnosti ROSSMANN.
„Kampaň je i letos plná opravdových každodenních emocí. I když naše postavy opět o něco dospěly a jejich životy se hodně změnily, pořád se dokážou vypořádat s každou situací, když o sebe pečují s láskou,“ dodává Klára Palmer, Chief Creative Officer DDB.
Vizitka kampaně:
Název kampaně: Pečujeme s láskou 2024
Klient: ROSSMANN
Produkce: Boogie Films
Kreativní agentura: DDB
Head of marketing: Marcela Syrovátková
Brand Manager: Jaroslav Anelt
Specialista marketingu: Alžběta Adamová
Digital marketing specialist: Tomáš Javůrek
Business director: Rostislav Novák
Project executive: Martin Tesař
Chief creative officer: Klára Palmer
Creative director: Iva Nitkulinec
Senior copywriter: Simona Luteránová
Agenturní produkce: Ondřej Martinec
Sound design: Ondřej Dvořák
Režie: Alice Nellis
Fotografie: Pavel Hejný
Odkaz na nový brandový spot zde: https://youtu.be/vaOvbOSvVHQ
Tisková zpráva ke stažení
Brandový spot_klíčový vizuál ke stažení