Díky věrnostní kampani doplní deset vybraných stavebnic LEGO nejen kamenné prodejny ROSSMANN, ale i nabídku e-shopu v rámci aplikace ROSSMANN CLUB.
Jak tedy na to? Stačí být členem věrnostního programu ROSSMANN CLUB a sbírat v mobilní aplikaci body za nákupy v prodejnách i na e-shopu. Za každých 100 Kč nákupu se v aplikaci uloží 1 bod a při dosažení 30 bodů mohou zákazníci aktivovat slevový kupon, se kterým získají jednu ze stavebnic LEGO se slevou až 55 %. Cena oblíbené hračky začíná podle velikosti stavebnice již na 99 Kč. Stavebnice budou k dispozici na prodejnách ROSSMANN i na e-shopu až do konce roku nebo do vyprodání zásob.
„V rámci podzimní věrnostní kampaně jsme chtěli našim zákazníkům nabídnout něco výjimečného, co vyvolá úsměv na tváři dětí i dospělých. Stavebnice LEGO jsou v tomto směru ideální volbou, protože při jejich sestavování často spolupracují malí i velcí. Nemusí se přitom držet pouze návodu k jednotlivým sadám, s kostkami mohou dále experimentovat, vytvářet své vlastní kreace a užít si spoustu zábavy,” říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.
Díky bohaté nabídce z různých produktových řad LEGO si navíc vyberou dospělí i děti všech věkových kategorií. Zábavu si tak užijí nejmenší děti s vláčkem se zvířátky, větší stavitelé objevující svět hasičů a policistů nebo fanoušci oblíbených seriálů Gábinin kouzelný domek a LEGO Friends. Zkrátka ale nepřijdou ani dospělí, pro které je připravena stavebnice z řady LEGO Botanical Collection.
Tisková zpráva ke stažení
Věrnostní kampaň LEGO_klíčový vizuál ROSSMANN