1. července 2024
Síť drogerií ROSSMANN, která letos slaví 30. výročí svého působení na českém trhu, pro svou kampaň 1+1 na dekorativní kosmetiku, jenž v červnu proběhla v nejmodernější prodejně drogerie na Václavském náměstí 26, využila k oslovení zákazníků vůbec poprvé CGI reklamu.  Na střeše sousední budovy prodejny se tak objevil gigantický lak na nehty, ze kterého se dolů na chodník postupně vylévá jeho obsah a v pozadí se objevuje nápis upozorňující na právě probíhající akci. Kampaň se z pohledu zásahu a lajků stala jednou z nejúspěšnějších v historii firmy.
 

 

Společnost ROSSMANN po CGI reklamě sáhla vůbec poprvé ve své historii. Video pro společnost ROSSMANN vytvořila produkční agentura NICE film NICE! | Advertising film production, která se specializuje na animace a VFX.

Link na video na TT: ROSSMANN (@rossmann_cz) | TikTok

„CGI kampaň jsme v naší komunikaci zkoušeli poprvé. Naše prodejna v Praze na Václavském náměstí č. p. 26 je rekordním počtem výrobků na jedné prodejně, prodejní plochou rozdělenou do tří pater a originálním vybavením svým způsobem jedinečná. Pro naši velmi oblíbenou akci 1 + 1 zdarma na dekorativní kosmetiku, jež probíhala právě zde, jsme proto zvolili tento originální způsob komunikace. Evidentně se toto spojení velmi dobře povedlo a naše první CGI reklama zafungovala skvěle. A to nejen z pohledu awareness, ale i z pohledu trafficu,“ komentuje Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení ROSSMANN.

CGI reklama společnosti ROSSMANN proběhla v červnu na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, kde měla největší úspěch.

Tisková zpráva ke stažení
CGI reklama_náhled_I_ke stažení
CGI reklama_náhled_II_ke stažení