Ústředním motivem nové kampaně sítě drogerií ROSSMANN je jóga. Kromě sociálních sítí, tištěných i online médií a POS materiálů na prodejnách patří mezi klíčové komunikační nástroje kampaně také aplikace ROSSMANN CLUB. V ní zákazníci najdou jednak základní jógová videa s profesionální cvičitelkou Zuzanou Klingrovou a jednak mohou v rámci věrnostního programu po celé léto sbírat za nákupy na e-shopu i v kamenných prodejnách body pro získání stylových jógových doplňků. „V kampani se snažíme ukázat, že jóga je nejen skvělý druh cvičení, nenáročný na čas i cvičební pomůcky, ale zároveň jde o něco víc – životní filozofii, jež pečuje o vnitřní i vnější krásu člověka. Je tak plně v souladu s naším dlouhodobým mottem ‚A život je krásnější‘,“ říká Marcela Syrovátková, Head of Marketing, ze společnosti ROSSMANN.
Hlavní ambasadorkou kampaně je zkušená lektorka jógy Zuzana Klingrová. Do kampaně se dále zapojily Klára Pokorná z online platformy Yoga Gang a influencerky Bára Sedláková a Valentýna Procházková – všechny komunikují propojení drogistické sítě ROSSMANN s jógou na sociálních sítích, především na Instagramu. Zároveň v den letního slunovratu (21. června) povede Klára Pokorná se Zuzanou Klingrovou jedinečnou veřejnou akci spojenou se cvičením jógy. Na střeše Obchodního centra Nový Smíchov si od 18 hodin bude moci až 200 lidí zacvičit jógu pod širým nebem a při západu slunce. Výtěžek ze vstupného bude věnován neziskovému projektu Fandi mámám, který materiálně podporuje maminky samoživitelky.
Protože průzkum společnosti ROSSMANN ukázal, že 65 % žen cvičí jógu obvykle o samotě, ideálně v domácím prostředí s online videi (36 %), bude z celé akce k dispozici i online stream na speciálním webu www.cvictejogu.cz. Ten v rámci kampaně navíc přináší o józe a zdravém životním stylu řadu dalších tipů tak, aby si na své přišel každý, a to od pokročilých až po začátečníky. Právě jim mohou seznamování s jógou usnadnit základní jógové pomůcky z věrnostní kampaně ROSSMANN S jógou je život krásnější. Jde například o sportovní tašky, masážní válce, pěnové bloky na jógu či pohodlné cvičební podložky, bez kterých si podle průzkumu neumí jógu představit 53 % respondentek. To vše ve svěžích trendy barvách.
„Cvičení jógy má celou řadu ověřených pozitivních účinků na lidské tělo i mysl. Pro mě osobně je jóga životní filozofie, která mě provází již od dětství. Jóga mě natolik zaujala, že jsem se rozhodla studovat hinduistickou univerzitu v USA a mnoho seminářů v zahraničí. Teď se snažím svoje dlouholeté zkušenosti předávat dál, a proto mi spojení s touto kampaní, která se snaží k józe přivést další lidi, dává smysl a ráda jsem její součástí,“ říká Zuzana Klingrová, cvičitelka jógy a ambasadorka věrnostní kampaně společnosti ROSSMANN S jógou je život krásnější.
Právě možnost cítit se psychicky a fyzicky dobře je pro většinu dotázaných žen hlavním důvodem, proč začaly cvičit jógu. Pro každou druhou respondentku je pak jóga cestou ke zlepšení ztuhlosti a bolesti zad. Nová dlouhodobá kampaň drogerií ROSSMANN má ambici s přínosy jógy seznámit co nejvíce lidí a motivovat je, aby si blahodárné cvičení pro tělo i duši vyzkoušeli.