Odlesňování je globálním problémem, nicméně je nutné jej aktivně řešit i u nás. Kampaň „Vraťte stromům korunu“ drogerie ROSSMANN ve spolupráci se společností Henkel ČR divizí Beauty Care a nově i Laundry Care se uskutečnila v České republice již posedmé a za tu dobu bylo díky ní vysázeno na území celé České republiky již více než 2 000 stromů. Po ukončení letošního ročníku k nim přibude dalších 424.
Do kampaně „Vraťte stromům korunu“ se aktivně mohli zapojit zákazníci drogerie ROSSMANN tak, že si v období od 22. června do 30. srpna 2022 zakoupili výrobky značek Palette, Live Color, N.A.E., Natural & Easy, Perfect Mousse, Syoss, Taft, Gliss, got2b, Seborin, Men Perfect, Schwarzkopf Men, Schauma, Fa, Barnängen, Nature Box, Gliss Color, Schwarzkopf, Vademecum, Persil, Bref, Pur, Somat, Silan, Perwoll, Clin a K2r. Následně putovala z každého prodaného produktu 1 Kč na podporu neziskové organizace Sázíme stromy a skrze ní na výsadbu vzrostlých stromů v předem vybraných lokalitách po celé České republice.
„Péče o životní prostředí je pro naši společnost dlouhodobou prioritou, a je skvělé vidět, že tato problematika není lhostejná ani našim zákazníkům. Proto jsem nadšená z letošních výsledků ekologického projektu „Vraťte stromům korunu“ a děkuji za společnost ROSSMANN všem, kdo se do sedmého ročníku aktivně zapojili,“ uvádí Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.
Tisková zpráva ke stažení
Vraťte stromům korunu 2022_klíčový vizuál ke stažení