Síť drogerií ROSSMANN spuštěním online prodeje přes mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB vytvořila zcela nový, unikátní nákupní prostor pro své zákazníky přinášející hned několik benefitů. V první řadě pohodlný nákup odkudkoliv prostřednictvím mobilního zařízení, které má většina lidí téměř vždy u sebe. Vše v mobilu navíc znamená intuitivní ovládání na dotykovém displeji chytrého telefonu, pohodlné vyhledávání, mobilní platební funkce, integrovanou zákaznickou podporu a samozřejmě okamžité využití veškerých výhod členství v ROSSMANN CLUB stejně jako speciálních bonusových akcí. Při úvodní registraci je navíc možnost stát se také členem speciálního věrnostního programu Rossmánek určeného nastávajícím maminkám a rodičům dětí do 6 let.
Zákazníci, kteří v mobilu zboží objednají, mohou volit doručení zboží až domů, nebo vyzvednutí objednaného zboží na kterékoliv prodejně ROSSMANN. Objednávky je možné na zvolené prodejně vyzvednout již do 2 hodin od objednání.
„Náš věrnostní program ROSSMANN CLUB se stal od počátku spuštění velmi oblíbeným zákaznickým místem, v současné době má téměř milion členů. Toho si velmi vážíme a propojení právě těchto věrných zákazníků s online prodejem pro nás bylo velkou prioritou,“ říká Marcela Syrovátková, vedoucí marketingu společnosti ROSSMANN a dodává: „Věříme, že tento krok ještě více podpoří vnímání značky ROSSMANN ve spojení s péčí o věrné zákazníky. Dokazují to i první ohlasy na e-shop, které svědčí o spokojenosti ocenění ze strany našich zákazníků. Z toho máme samozřejmě velkou radost. Naším cílem je přinášet do nákupního procesu nejmodernější technologická řešení i neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti se značkou ROSSMANN.“
Aplikace ROSSMANN CLUB je k dispozici ke stažení zcela zdarma, a to jak pro systém iOS, tak i pro Android.
„Svět online se vlivem rychlých změn v zákaznickém chování stává tou nejdůležitější cestou k úspěchu na vysoce konkurenčním trhu a my jsme rádi, že spolu se společností ROSSMANN jsme se stali součástí jejich zajímavé a odhodlané cesty k postupné digitalizaci prodejních kanálů,“ vysvětluje Martin Palička, CEO Etnetera Group. Spolupráce Etnetery se sítí drogerií ROSSMANN není první svého druhu, začala před třemi lety přípravou a úspěšným uvedením mobilní aplikace ROSSMANN CLUB.
Společnost ROSSMANN spuštěním e-shopu v prostředí mobilní aplikace ROSSMANN CLUB přináší kompletní změnu ve fungování svého dosavadního prodeje a rovněž posiluje postavení nejrychleji rostoucí drogerie na trhu v České republice. Za tento strategický projekt spolu s dalšími projekty zaměřenými na digitalizaci získala společnost ROSSMANN v roce 2021 ocenění O2 Digital Retailer, které jen potvrzuje dobře dvedenou práci.